Polityka bezpieczeństwa hotelu

  • Hotel stosuje się do generalnych wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
  • W recepcji hotelu do wglądu Gościa dostępny jest regulamin zasad bezpieczeństwa obowiązującego w Krowodrza Centrum Konferencyjno-Hotelowe.
  • Na teren Hotelu Krowodrza Centrum Konferencyjno-Hotelowe mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy z zachowaniem obowiązku noszenia maseczek.
  • Ograniczamy ilość osób przebywających w hotelu zgodnie z rozporządzeniem Ministra.
  • Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości min. 2 m.
  • Po zameldowaniu Gościa nasza obsługa każdorazowo dezynfekuje ladę recepcyjną oraz terminale płatnicze.
  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jeden Gość.
  • Zachowujemy przepisowy odstęp między Gośćmi oraz pracownikami hotelu w recepcji oraz przestrzeniach ogólnodostępnych.
  • Zachęcamy do płatności bezgotówkowych (karta, blik).
  • W hotelowych łazienkach i przestrzeniach wspólnych umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak prawidłowo myć dłonie.
  • Przestrzenie wspólne takie jak klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach dezynfekujemy co godzinę.
  • Prosimy Państwa o korzystanie z windy tylko z towarzyszami podróży. Windy dezynfekowane są każdego dnia.
  • Restauracja serwuje napoje i desery w formie Room Service.
  • Przygotowaliśmy ofertę Room Service dając Państwu możliwość zamawiania śniadań oraz pozostałych dań bezpośrednio do pokoju (szczegółowe informacje w recepcji oraz restauracji).
  • Posiłki w restauracji oraz ogródku hotelowym są podane są zgodnie z rozporządzeniem Głównego Inspektora Sanitarnego
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
  • W trakcie pobytu Gości serwis sprzątający odbywa się na życzenie, bez obecności Gości.
  • Podczas sprzątania pokoi stosujemy procedury higieniczne, zgodne z reżimem sanitarnym, z zastosowaniem środków dezynfekujących.
  • Proponujemy bezpieczne atrakcje dodatkowe w postaci:
    1. wypożyczenie rowerów (dezynfekcja po każdym jego użytkowaniu),
    2. możliwość skorzystania z Trenażerów na miejscu w hotelu (dezynfekcja po każdym jego użytkowaniu)
  • Strefa Wellness oraz siłownia pozostają zamknięte do odwołania. Jest możliwość skorzystania ze stref indywidualnie na warunkach przedstawionych w recepcji.
  • Podstawowe środki ochronne tj. maseczka ochronna, rękawiczki jednorazowe oraz płyn do dezynfekcji dostępne są do zakupienia w recepcji hotelowej.
  • W przypadku uzasadnionych obaw, dotyczących stanu Państwa zdrowia, w trosce o zdrowie pracowników i innych Gości mamy prawo anulować rezerwację i poprosić o zmianę terminu. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby tj. wysoka temperatura, uporczywy kaszel, trudności w oddychaniu, nie będzie możliwe zameldowanie się w hotelu. Osoba z opisanymi wyżej objawami zostanie poproszona o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego, własnym transportem, celem konsultacji z lekarzem lub skontaktowanie się z odpowiednimi służbami.

Jeśli potrzebują Państwo pomocy, mają jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 723 101 112 lub mailowo pod adresem: hotel@krowodrzahotel.pl
Przydatne informacje:
Jeśli obserwują Państwo u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel, duszności i kłopoty z oddychaniem), prosimy niezwłocznie skontaktować się z infolinią NFZ 800 190 590 lub udać się własnym transportem do najbliższego szpitala zakaźnego.